Wednesday, August 12, 2009

TEKANAN!!!!



tekanan...tertekan..stress..serabut pale otak..

Ye mmg tgh tertekan skrg ni..H1N1..arghhh....gelabah giler...bengang tol..

Tanggal 11 Ogos 2009, 1 JHEPA a.k.a Jabatan Hal Ehwal Pelajar & Alumni tempat aku bekeje skarang kena BASUH...huhuhu..sebab musabab tk g keje pada hari minggu sebelum tu..

Dh masing2 dapat arahan dari org atas tak yah g keje, so tk g la keje kitorg ni..dan di hari ini..kena buat surat tunjuk sebab KENAPA TIDAK HADIR BERTUGAS??!!!!

aduhyaiii...dan org2 yang berkenaan yang telah beri arahan tak yah keje dengan che nye lepas tangan..kitorg yang bawah ni kena tempias n ye...aku rasa bukan setakat tempias ni, dah banjir pun...ini yang membuatkan aku nk sambung belajar ni..nak berenti keje & full time study murah ckit yuran..tapi...keta bulanan aku sape nak bayar lak..sian lak kat hubby aku...keje skrg dh payah nak dapat..aduyaii...tolong la...

pada bos2 di luar sana tolong la hargai pengorbanan kerja anak2 buah & orang bawahan anda..kerana mereka telah banyak berkorban masa & cuti untuk mengsukseskan jabatan anda...


p/s :- Coba by Faizal Tahir

No comments: