Monday, January 18, 2010

18 Januari 2010 = 26 taHuN

Alhamdulilah..pada tarikh 18/1/10 ini aku masih lagi bernyawa..ehhehe...dah 26 tahun pn aku...cepat tol masa berlalu...dan hampir 2 tahun juga aku melayari alam rumahtangga..

My mr.mont, slalu tanya apa yang aku nk untuk besday aku kali ni..aku cakapkan pada dia yang aku nk kan dia ada bersama aku, menjalani kehidupan suami isteri yang sebenarnya...mksud aku disini aku nk dia ada senantiasa ngn aku bukan kehidupan sekarang yang hanya jumpa aku waktu weekend je..then mr.mont jawab kalu cmtu dia kena benti keja la..hehehhe...ei sempat lak buat lawak..geram tol aku...
aku tak pasti bila kami dapat idop bersama..tapi aku harapkan untuk arijadi aku yang ntah bila2 dapat kami idop serumah...berharap sangat....
so, untuk arijadi kali ni..aku tk mengharapkan adiah dari suami ku..tapi aku mengharapkan dia di samping aku..em..em..em...
aku percaya suatu hari nnti pasti impian aku ni akan tercapai..AMIN...


p/s:-Mr.Mont adalah suamiku..hehehhe..

No comments: