Friday, March 4, 2011

~ChAk!!~

Assalammualaikum.....

Ai u allz...hehehehe..

wahhh...tadi buka blog aku nmpak cm ada cicak je kat blog aku...hahahah..punya la lama tk buka kan..dh la tk buka then tk update langsung..aduhyai...minta maaf la pada kawan2 ku yang menunggu (eh ada ke yg tunggu ni..hahahaha) bukan pe, sejak pas bersalin ni naik je keje terlalu byk hal yang harus diuruskan..sehingga kan tk menjengah langsung blog ku ini...nak2 plak skrg aku ada puteri ku itu..ehheheh..(setiap masa teringat dia ok..mama cayunk eryn..muachx) mmg sibuk tk hingat u allz...

Ari ni aku fikir cm bosan je dgn background aku ni lalu aku pn tukar (dgn bantuan student ni..tq Anip) so ni la hasilnya...ehhehehe..petang ni cm tk bz kan so aku pn mula la mendapat ilham baru & berazam nk slalu update blog aku ni...tk dpt setiap minggu, dpt buat 1 bulan 1 cerita jadi la...heehheh..

Utk permulaan tahun 2011 ni, aku akan cuba buat sesuatu yang best dlm blog aku ni....ahahhaha...(keluarla idea..keluarla idea..)dgr cm ada benda bes je kan...harap2 adalah kan...ehehhe..

ok u allz..setakat ni je la ye...nnti kita akan bergosip lagi..sayang u allz la...muachhhhzz...

2 comments:

Anonymous said...

ok..congrate..congrate..dah berjaya betulkan page blog ni...sori,tak dpt tolong.sbb aku pun rabun IT mcm ko..hahaha..nk kata buta itu idak le kan..rabun aje ok...hahaha

NaSha said...

ahahahhaha...itu la..sib baik lepas wei..ahahaha..baru semangat nk mengupdate kan..ahhaha..