Wednesday, July 29, 2009

nEaR miSS!!!

aduh..tak tau nak mula kan cane..

pagi tadi dalam perjalanan nak g keje aku nyaris2 aksiden..bengang tol..elok nk kuar simpang lori besar parking, tk nmpk jalan kat sebelah sana, then moto plak lawan arus..bengap tol..sib baik aku dn si moto tu dalam keadaan perlahan dan nasib baik gak aku sempat brek..tapi aku dengar cm moto tu bergesel ngn keta kesayangan aku...aku benti la tgk keta aku smbil tu aku panggil si moto tu bleh plak moto tu blah....angin tol..tapi sib baik keta aku takda pe2..mengigil siot aku bawa keta..sampai je tmpat keja aku tgk lagi keta aku..fuhh..lega...

pada pengguna jalanraya..guna la jalan yang disediakan dengan betol..janganlah melawan arus..membahayakan diri sendiri dan org lain gak..kalu ko laju, aku laju tk meniarap ko atas bumbung keta aku..so beware ya..ingat la pada mereka yang tersayang...thanks GOD..aku selamat..

No comments: