Thursday, January 21, 2010

~teRima KasiH~

Hai u oll...ehhehe...tima kasih la pada mereka yang mengucapkan selamat hari lahir dan mendoakan yang terbaik tok kite...tq sangat2..ada yang melalui FACEBOOK, FRIENDSTER, MEMO UMP, SMS, MULUT KE MULUT...oppsss...jangan salah faham ye...heheheh...tima kasih la bebanyak ye...tidak terhingga ucapan terima kasih ni...

Tima kasih gak pada SuyaNakata coz menghadiahkan payung yang sangat cantik & glam gitu...nnti aku upload kan ye tok tatapan kawan2 semua...lagipun aku ngah tunggu hadiah daripada Mr.Mont..dia ckp dia nk adiahkan aku sesuatu yang special..ehhehhe...bila dapat je nnti aku upload k..tk sabar gak ni..sungguh teruja gitu...hehehhe..

Dalam pada ni aku ingin mengucapkan bebanyak terima kasih pada abg long aku coz memberikan kata semangat yang amat menusuk hati ku..kasih seorang abg pada adik nye...tima kasih long..dia anta msg melalui FRIENDSTER dan ini adalah ayat2 nye...

Assalammualaikum my sweet sis

kehadapan adindaku
abangmu mengharapkan segalanya terbaik buatmu wahai adindaku...xmau lea adinda selalu bermuram durja di ati walaupun ceria dimuka...segala yang berlaku biarkan berlalu..mulakan hidup nie dengan penuh tawakal kepada yang maha ESA..kerana sebabNYA kita wujud di dunia...setkan di minda wahai adinda tiada yang buruk hanya yang terbaik..sekian

along yang prihatin

pergh....sungguh menusuk kalbu ku..terima kasih pada along..saya berjanji tok jadi yang terbaik di dunia & di akhirat...dan sebagai adik aku mendoakan semoga abang aku ni mendapat jodoh yang baik seperti perwatakan abang aku yang baik itu (aiceh...promote abg lak..hehehe)

apa yang penting aku amat menyayangi kalian semua...muahmuahmuah :-#



p/s : berbangga kerana dianugerahkan oleh ALLAH seorang abang yang baik & prihatin
love u MEOR ABDUL RAHMAN B. MEOR ZAINUDIN



No comments: