Monday, March 22, 2010

~BBQ Kolej Kediaman~

Assalammualaikum u all...heheheh...

aku nk bercerita ckit la..weekend baru2 ni grup Kolej Kediaman telah melakukan aktiviti BBQ..sepatutnya acara tersebut diadakan pada hari Sabtu 20hb March 2010, tetapi oleh disebabkan cuaca yang tidak mengizinkan acara tersebut terpaksa ditangguh ke hari Ahad 21hb March 2010. Acara diadakan pada jam 9.30am di Pantai Anak Air, Tanjung Lumpur dan berakhir pada 1.30pm..yang lamanye sebab nak nyalakan api..punye la payah..tapi sib baik ada org kuat..hehehe..

Masa ni ada yang dh mandi laut la...ehhehe..mmg bes...memang meriah u all..hehehe..meriah dgn org2 nye dan makanan nye..perghh..melazatkan...

Antara juadah yang disediakan adalah mee goreng, nugget, bihun goreng, keropok, nasi goreng, tembikai, kek batik, kek coklat, air asam, ayam, sotong, ikan dan kentang bakar...aduhyaiii..sdp sangat u all..payah nk diungkap dengan kata2..hehehehe..so, taknak la aku nk berleter lagi..jom kita layan gambar2 yang ada k..sory, gmbar masa makan tk ambik sebabnye aku dalam kelaparan..ehhehehe..




So, aku nk ucapkan kepada semua staf2 kolej kediaman dan keluarga kerana sudi memeriahkan lagi acara kita buat pertama kali nye..pas ni bleh la kita adakan acara kita ini..tapi nak org lain jadi PENGARAH nye plak..hehehehe...bagi mereka yang tidak dapat hadir terima kasih diatas sumbangan yang telah diberikan..lainkali join la ye..selain daripada menyertai acara ini secara tak langsung kita dapat mengeratkan hubungan sesama kita..kat situ la kita leh kenal keluarga staf yang lain..

Seandainya terdapat sebarang kekurangan harap dimaafkan..bye u all..


p/s: Kenyang hingga ke petang

No comments: