Wednesday, September 21, 2011

MEREPEK

Huarghhhh!!..

Hai u all..actually, aku ni agak sibuk la gak..tapi ntah la..macam bosan plak mengadap keje je so aku pun terajin la nk merepek di dalam blog aku ni...

Ok..cmni..aku just nk ckp sesetengah org ni..yela..mulut org tak boleh ditutup..tapi tk boleh ke..bila tgk sesuatu tu just silent je..kalu tk tahan sgt ckp je la dlm hati..kadang2 org ni bila dia mengata kita kemain lagi kan..tapi bila kita mengata dia..hadoii...perang dunia beb..tk hingat punye meroyan..ambik ko..!! eheheh..

Aku tk tuju pada sesiapa tapi ni just utk peringatan diri aku juga..yela..kita ni manusia biasa..tak lari dari melakukan dosa & kesalahan..ye dok kan..kalu ada yang terasa dgn entry aku kali ni..harap maaf la ye..rambut sama itam..tapi hati lain2..sayang u all!! umuaaahzz...


p/s : mulut jangan PUAKA ok..

1 comment:

ABU BAKAR @ BURN said...

kak cah mengumpat biskut raya saye yerr... kui3 =P