Saturday, December 22, 2012

Salam Kenalan Kembali

Assalamualaikum..... Wah.....sangat lm kan tk merepek dlm blog aku ni...hadoiii.....sian la pd blog ni dapat tuan yg malas lg tut...hahahaha....sowey la....nk kata bz sgt...tk la kn...wah kalah plak PM kita kn aku ni...tapi ntah la.. Ha...utk pengetahuan semua la ye...aiceh..mcm byk plak org yg nk baca kn...budget blog ko ni hot sgt....hahaha...tk kisah la...janji...ni la teman aku semula...ok...mak nam oi...teruskn la pd point yg ko nk ckp tu...aaisshh... Ok...kalu u all nk tau di Qaireen dh ada adik!!!!syukur alhamdulilah...yup...Qaireen dh jadi kakak...ape yg mengembirakn kami sekeluarga ialah kami dikurniakan seorang ank laki...maknanya...sepasang la..alhamdulilah....syukur pd mu YA ALLAH...hihi...bayi lelaki tersebut diberi nama Muhammad Ammar Rifqi B. Nasrullah....kami panggil dia Ammar...hihi.. Masa mula2 dpt adik...Eryn mmg tk bleh terima la...yela dia kn dh lama manja...so mmg byk mnda mnjadi kejutan pd dia...even aku & ayah dia pn tk bleh pegang adik dia tu...sian adik! So skrg...dh bleh la terima itu pun aku agk dlm 75% ...hihi...biasa la....nk sulong kn...rs tercabar bila ada saingan bermanja...hihi... Erm....tadi topik nk bagi salam ingatan je tapi dh melalut ye kelain nye...hihi...itu la pasal bila dh mula menaip dlm blog ni....hihi... Hokei...i nk g solat Isyak dl la...sementara ankanda berdua tgh beradu tu...insyallah...aku akn update sokmo ye...takmo la tinggal2kn lagi blog aku ni...rindu oooo nk merepek dlm blog sendiri...hihi... Ok la...kang lg kelaut aku ni...baik aku perabihkn taip...hihi...bye u all...selamat malam!!

No comments: