Wednesday, June 2, 2010

~TErKini AKu~


HAi u allz...hehehehe..well gambar yang kat atas adalah diri ku yang terkini..yang semakin gemuk..heheheh...

dh lama aku tk update blog aku ini dgn kisah2 idup ku..idup ku macam biasa tiada apa yang menarik..cuma ada sesuatu je..tapi suatu hari nnti bila smpai masa nye akan ku kabar kan pada kalian suma..diharap kalian suma dapat bersabar ye...

Skrg ni aku sedang sibuk dgn kerja2 hakiki aku di tempat kerja..preparation tok kemasukan pelajar baru nnti di tmpat aku bekerja...byk benda yang perlu dilunaskan...so mmg la tersangat bz sedikit..insyallah selepas bulan Julai kesibukan aku ini akan kembali reda...

so..aku tkda pe lagi nk membebel..tunggu ye next post aku ya..love n mis u all..umuahhhhzzz..



p/s: doakan semoga segalanya berjalan dengan lancar...AMIN..

2 comments:

Anonymous said...

owh..tak sabau tentang sesuatu itu...hehehe( olok2 tak tahu ya!!) shuuuuutttt...

NaSha said...

hahahah..sufi..siot je..tk sabau ye..doa2 kan ye..