Thursday, June 11, 2009

~Ismalina..kuatkan semangat~

Salam,

tadi aku g spital masa lunch..g lawat ayah Is..em, sedihnya...aku mula2 sampai dah nangis2..aduhyaii..tak dapat aku bayangkan ape perasaan is masa tu..masa kitaorg sampai is tkda g kua. Sampai je is terus salam sambil nangis..k.ayu nak nangis gak tapi kontrol aku jangan cakapla mengalir terus tanpa dipaksa...
masa aku g tu, ada sorang pesakit tengah bleeding dalam usus... keadaan jadi kelam kabut..aku dengar pakcik tu mengerang kesakitan..aku ngn k.ayu & ct tak brani nak pandang..syed lagi la terus lari keluar coz nak pitam bau darah..mana taknya dat time kitorg dapat bau darah fresh..aduhyaiii...lagi la aku nak nangis kan..masa tu org dah suh mengucap...huwaaaa...takut nyer...tingat ayah aku kat kampung..rindu nya ayah aku...
Is ada cakap pada kitorang..in case ada pe2 pada ayah dia, dia minta kawan2 yang ada tolong dia masa tu..aduh lagi la aku rasa nak nangis kan...huwaaa...sambung balik aku nangis...

Is...kuatkan semangat ko...kami kawan2 akan bantu sedaya yang mungkin. Anything happen terima dengan redha..kepada kawan2..sama2 kita berdoa untuk ayah sahabat kita ini..semoga ayahnya akan sembuh.

No comments: