Monday, June 15, 2009

~mandi manda~

Ari ahad yang lepas, keluarga mentua ku & aku g ke air terjun pancing..bes gile la..sakit tekak aku sekarang ni sbb byk gelak & jerit..tapi mmg enjoy la..suasana di tmpat tu mmg menyaman kan, sejuk giler, tempat pun bersih..mari kita tgk gambar2 yang ada..

Pemandangan yang menyegarkan

kami nak mandi!!!

ala2 kat kolam renang hotel blakang tu

ops..perut abg tu..

ila : yeah..dah sampai
noni : ko jangan buka ketiak ko, busuk ler tak mandi lagi
abg : baik aku dok jauh skit

abg : yang sana ckit, busuk ler
aku : ala dia pun busuk sm

Adik & Faiz : kami lah otai tempat ini..hahahah(gelak watak jahat)

Pakcik & acik yang sempoi

besnye mandi

ija & ila : kami lah bini tok batin..boom2 sum2..

aksi2 yang mencemaskan

acik : ku siram selasih, ku siram kan...
yang kat blakang tu pakcik & sirah

suami ku : lihat la dunia, gue terapung

andak & pak ndak dari pekan..mmg sporting


elly anak andak..comel...

hehehe..ini lah sebahagian gambar yang sempat ditangkap..kepada kawan2 bila kita nak g mandi ni..jom la..bes oo..kita buat BBQ kat air terjun tu...dari 10 aku bagi 9 tempat tu..

daaa...

No comments: