Tuesday, October 6, 2009

..dinNer..

Pada hari sabtu bertarikh 3 Oktober 2009 yang lalu, JHEPA tempat aku bekerja telah menganjurkan dinner utk para graduan UMP yang bertempat di Bukit Gambang Resort City..utk pengetahuan kawan2 ku diluar sana, Gambang skrg dah buka theme park..best juga aku tgk view tk pernah lagi masuk tapi maybe masuk end of dis year..ehhehe...nnti ye aku upload gmbar tok korang tgk..

Seramai 500 orang graduan yang hadir pada malam tersebut termasuk tetamu khas daripada Sekolah Pendidikan Khas ( Cacat Pendengaran) comel sangat adik2 ni..mereka menyampaikan 4 persembahan yang bagus pada malam tersebut..

Malam tu seramai 32 orang staf JHEPA yang menjayakan program tersebut..tahniah kepada anda semua..malam itu adalah malam yang meriah bagi pandangan saya...tiada majlis yang perfect..kita semua bekerjasama sehingga lewat malam..tahniah sekali lagi..

Pada majlis tersebut juga, aku telah ditugaskan menjadi pengiring Dato NC..terima kasih kepada Pengarah kerana memberi kepercayaan kepada aku utk menjadi pengiring Dato NC pada malam tersebut, aku amat menghargainya..mmg tk dpt nk bergambar sakan malam tu sebabnye terlalu sibuk..hehehe..aku makan pn malam tu hanya seketol ikan patin je...punye la bz..bila tdo malam tu dengan perot yang berdendang rancak..hehheh..sabar je la..

so, mari kita tgk gmbar yang sedikit ni..wachaaa...

No comments: